ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

Fårvallning 2.0

Nanok Bie · 23 Mar 2009
Uppdaterad 14 Feb 2011

klar

Artikellänk är kopierad

REKLAM. Att uppmärksamma reklam är egentligen något man vill undvika i redaktionell text. Men när eklammakarna så precist har lyckats fånga internetpubliken genom att skapa så kallad ”viral marknadsföring” där materialet just nu sprids snabbare än något annat på nätet så har man inte så mycket val.

Den här filmen, som påstås handla om får som är klädda med lampor, är alltså en reklamfilm för en teve – dessutom rätt taffligt gjord  – men är just sådant nonsens som nätgenerationen älskar.

klar

Artikellänk är kopierad

Nanok Bie
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro