ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

INR Det här är inte sexigt”

Stockholm Katarina Arnstad · 30 Mar 2007
Uppdaterad 17 Feb 2011

klar

Artikellänk är kopierad

En halvnaken modell i minibikini – så ska det nya, fruktiga ”Jämtlandsvattnet” säljas i Sverige. -Bikinin är endast knuten till det faktum att vi lanserar oss under sommarsäsongen – och hon har ett seriöst uttryck i ansiktet, säger Mahesh Bajaj, VD, till branschtidningen Dagens Media. Enligt Bajaj, som enligt egen utsago tidigare arbetat inom musik- och filmbranschen, handlar det inte om sexiga bilder. -Det är mer av somriga modefoton, säger han. Miljonkampanjen, som ska pågå hela sommaren, ska bland annat synas i tv, i trettiotalet magasin, på nätet och på 700 kvadratmeter stora reklamdukar på Stureplan och Hötorget. Metro

klar

Artikellänk är kopierad

Stockholm Katarina Arnstad
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro