ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

Internetbank låg nere mitt i julruschen

Åsa Larsson · 23 Dec 2015
Uppdaterad 23 Dec 2015

Foto: Montage/TT/SEB


Mitt i julruschen fick banken SEB tekniska problem med sin internetbank. Många kunder kunde inte genomföra sina betalningar.

klar

Artikellänk är kopierad

SEB hade stora problem med internetbank, bankapp, Swish- och korbetalningar från klockan halv tolv till halv två på onsdagen. 

– Nu är problemen avhjälpta, säger Anna Helsén, pressansvarig på SEB, till Metro.

Enligt Helsén rör det sig inte om något angrepp, utan om tekniska problem.

klar

Artikellänk är kopierad

Åsa Larsson
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro