ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

Missnöjd kund förstör hela mobilbutiken

Tomas Lundin · 3 Jul 2012
Uppdaterad 3 Jul 2012

Hur missnöjd kan man vara på sitt mobilabonnemang? Kolla på den här videon så får du svaret.

klar

Artikellänk är kopierad

Manchesterbon Jason Codner var inte nöjd med sitt mobilabonnemang och fick inte den respons han hoppats på av försäljarna. Men han såg ändå till att göra klagomålet till en kostsam affär för T-Mobile. Lugnt och metodiskt går 42-åringen runt river ner banderoller och varor från väggarna. Han ser också till att tömma butikens brandsläckare. Personalen väljer att inte ingripa och inväntar polis. När polisen väl kommer sträcker en till synes nöjd Jason Codner fram händerna och låter sig handfängslas. Hundratals människor – vissa jublande – hann samlas framför butiken på shoppinggatan i centrala Manchester och långt många fler har sett klippet på Youtube.

klar

Artikellänk är kopierad

Tomas Lundin
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro