ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

RIKS Metro aspirerar på gyllene ägg

Stockholm Johan Darin · 14 Mar 2007
Uppdaterad 17 Feb 2011

klar

Artikellänk är kopierad

Metro är nominerade till reklamförbundets pris Guldägget. Filmen "Världen i korthet" tävlar i klassen reklamfilm. - Guldägget är reklambranschens stora prestigetävling med en väldigt kräsen jury så det känns självklart skitkul, säger Christian Quarles på Metros marknadsavdelning. Bland övriga nominerade i klassen märks bland annat kampanjer för Apoteket, Svt, Seb, Glocalnet och Popagandafestivalen. Vinnaren presenteras på Guldäggsgalan som för tredje året i rad hålls på Konserthuset i Stockholm den 18 april. JOHAN DARIN [email protected]

klar

Artikellänk är kopierad

Stockholm Johan Darin
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro