ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

STLOK sl-missnöjet i siffror

Stockholm Matilda Jansson · 8 Maj 2006
Uppdaterad 17 Feb 2011

klar

Artikellänk är kopierad

Tunnelbana: 63 procent nöjda och 15 procent missnöjda. Störst missnöje med trängselsituationen. Tidhållning, att personalen kan svara på frågor och städade stationer viktigaste faktorerna.

Pendeltåg: 27 procent nöjda och 50 procent missnöjda. Störst missnöje med tidhållningen, störningsinformationen, trängselsituationen och städningen. Tidhållning och störningsinformation de vikigaste faktorerna.

Lokaltåg: 74 procent nöjda och 10 procent missnöjda. Störst missnöje med störningsinformation och trängselsituationen. Tidhållningen den viktigaste faktorn.

Buss: 69 procent nöjda och 14 procent missnöjda. Störst missnöje med störningsinformationen. Tidhållning, kunna svara på frågor, körstil och trevlig personal de viktigaste faktorerna.

klar

Artikellänk är kopierad

Stockholm Matilda Jansson
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro