ANNONS
ANNONS
Logo

FÖRKLARAR FÖRÄNDRINGEN

Vincent inte rädd för reklamkampanjer

Sara Stolt · 7 Nov 2007
Uppdaterad 16 Feb 2011

klar

Artikellänk är kopierad

Hallå där… Vincent, 27, som släpper debutalbumet ”Lucky thirteen” i dag.

”This is for you, this is for me” är en refräng som knappast undgått många. Vad betyder det för din karriär att vara rösten utåt i en reklamkampanj?– Det är bara positivt. Sedan hade det varit extra positivt om de hade haft med en snutt ur musikvideon. Varför valdes låten?– Jag tror att den sticker ut bland den musik som spelas nu. Det är många olika influenser i den.Du har bland annat skrivit ”Evergreen” på Backstreet Boys nya skiva, Dannys ”If Only you” och släpper nu skiva.  Hur produktiv är du?– Väldigt, och det är kul att göra massa saker. Det är bra för min egen del också, så att jag inte snöar in mig på en grej. Man håller sig uppdaterad när man byter studio och jobbar med olika människor.Hur tror du att din musik mottas ute i landet?– Än så länge är reaktionerna positiva. Förhoppningsvis gillar folk den och jag känner att jag har dragit mitt strå till stacken.

klar

Artikellänk är kopierad

Sara Stolt
NyheterÅsiktGo!ViralgranskarenMetrojobbMetro Mode

© Copyright 2019 Metro Media House AB. All information på metro.se skyddas av lagen om upphovsrätt. Ange källa Metro vid citering.

metro